Uzgaidiet

Dizaina domāšana uzņēmējiem

Pieteikšanās kārta 4
Mācību pakalpojumu sniedzējs Banku augstskola
Norises vieta
  • Krišjāņa Valdemāra iela 161, Rīga, LV-1013
Izglītības programmas veids Neformālās izglītības programma
Nozare Mūžizglītības kompetences
Programmas stundu skaits 64
Mācību cena, €
288.00
Līdzmaksājums, €
28,80
Prasības iepriekšējai izglītībai Vidējā izglītība
Izglītības programmas saturs (obligātās tēmas) 1. Ievads
1.1. Prezentācija par dizaina domāšanas vēsturi un teoriju sākot no “ej un ieraugi” (Genchi Genbutsu - produktu attīstības princips, ko izmanto “Toyota”) līdz dažādām dizaina domāšanas metodēm (attīstītājs – “IDEO”, starptautisks dizaina un konsultāciju uzņēmums).
1.2. Piemēru un iedvesmas avotu prezentācija
1.3. Izmantošanas jomu prezentēšana, sākot ar jaunuzņēmumiem līdz pat lieliem uzņēmumiem un organizācijām.
1.4. Atšķirības starp dizaina domāšanu, AGILE un LEAN, un kā šīs metodes ir integrējamas savstarpēji.
1.5. Kas ir dizaina domāšanas attieksme, ko pieņemt/pārņemt caur dizaina projektu dažādās tā stadijās.
2. Iejūties
2.1. Lietotāja identificēšana, lietotāja profils
2.2. Konteksta karte.
2.3. Izpētes instrumenti, novērtēšanas metodes, intervēšanas metodes.
2.4. Ievads dizaina izpētes metodēs “dizaina zondes” (design probes).
3. Definē un iedziļinies
3.1. SVID analīze sava produkta vai pakalpojuma kontekstā
3.2. Sava produkta/pakalpojuma lietotāja scenārija radīšana un vizualizēšana
3.3. Sekundārās pētniecības veikšana
3.4. Sava definētā izaicinājuma un apgalvojuma uzrakstīšana
3.5. Mērķa grupas izveide izpētes veikšanai
3.6. Iesaistīto pušu un ekosistēmu kartēšana
4. Idejo un radi
4.1. Prāta vētra
4.2. Zīmēšana kā idejošanas tehnika
4.3. Lomu spēle kā idejošanas tehnika
4.4. Nākotnes paredzēšana kā idejošanas tehnika
4.5. Ideju atlase un testēšana
4.6. Atgriezeniskās saites iegūšanas tehnika par savu ideju/izaicinājumu.
5. Prototipē un testē
5.1. Ātrā prototipēšana kā prototipēšanas metode, tās mērķis.
5.2. Ievads par prototipēšanu, tās dažādajām metodēm un stadijām
5.3. Prototipēšana ar koprades iesaistīšanu
5.4. Digitālā prototipēšana
5.5. Pieredzes prototipēšana
5.6. Prototipēšanas metode “viltus brošūra”
5.7. Lomu spēle kā prototipēšanas metode
5.8. Testēšanas metode “testē pats, iejūtoties cita ādā”
5.9. Dažādas prototipu testēšanas metodes
5.10. Prototipu testēšanas rezultātu apkopošanas un analizēšanas metodes
5.11. Kritikas uzņemšana un izmantošanas prasmes (fleksiblās prasmes).
6. Ievies
6.1. Pilotprojekta izveide
6.2. Plāna izstrāde
6.3. Sava risinājuma ieviešanai nepieciešamās komandas izveide
6.4. Projekta komunikācija
6.5. Modifikāciju, adaptācijas iespēju saglabāšana ieviešanas procesā ar atgriezeniskās saites palīdzību.
7. Komunicē
7.1. Neparedzēti gadījumi projektā
7.2. Pozitīva reakcija uz saņemto kritiku
7.3. Prezentācijas tehnikas pamati
7.4. Sava uzņēmuma stāsta izveide un stāstīšanas pamatnosacījumi
Dokumenta nosaukums par izglītības programmas apguvi Apliecinājums
Minimālais izglītojamo skaits 20
Maksimālais izglītojamo skaits 40
Īstenošanas periods 3 mēneši
Akreditācija
-
Programmas kontaktpersonas
Dagnija Roga | 26112198 | dagnija.roga@ba.lv
Atpakaļ