Uzgaidiet

Digitālais mārketings

Pieteikšanās kārta 4
Mācību pakalpojumu sniedzējs Banku augstskola
Norises vieta
  • Krišjāņa Valdemāra iela 161, Rīga, LV-1013
Izglītības programmas veids Neformālās izglītības programma
Nozare Elektronisko un optisko iekārtu ražošana, informācijas un komunikācijas tehnoloģijas
Programmas stundu skaits 40
Mācību cena, €
180.00
Līdzmaksājums, €
18,00
Prasības iepriekšējai izglītībai nav nepieciešams
Izglītības programmas saturs (obligātās tēmas) 1. Ievads digitālajā mārketingā.
1.1. Digitālā mārketinga pamati, terminoloģija un aktualitāte mūsdienās.
1.2. Aktuālās tirgus tendences Latvijā un globāli.
2. Rīku izmantošana digitālajā vidē. 2.1. Tiešā mārketinga rīki.
2.2. Reklāmas un pārdošanas rīki mājas lapām.
2.3. Digitālajā vidē ievākto datu uzglabāšana, analīze un pielietojums
3. Satura mārketings. 3.1. Meklēšanas rezultātu optimizācija.
3.2. Satura izvietošana, regularitātes, kanālu izvēle un organizēšana.
3.3. Veiktspējas rādītāji.
4. Mērķa auditorijas sasniegšana un komunikācija digitālajā vidē. 4.1. Mērķa auditorijas noteikšana un sasniegšanas iespējas.
4.2. Komunikācija ar klientu digitālajā vidē.
4.3. Sociālie mediji, platformas un masu auditorijas sasniegšanas rīki.
5. Digitālā mārketinga vadība. 5.1. Digitālā mārketinga darba organizēšana.
5.2. Mārketinga kampaņu/plānu izveide un īstenošana dažādās nozarēs.
5.3. Stratēģijas izstrāde.
6. Pārbaudījums.
Dokumenta nosaukums par izglītības programmas apguvi Apliecība par neformālās izglītības programmu kursa apguvi.
Minimālais izglītojamo skaits 20
Maksimālais izglītojamo skaits 40
Īstenošanas periods 3 mēneši
Akreditācija
-
Programmas kontaktpersonas
Dagnija Roga | 26112198 | dagnija.roga@ba.lv
Atpakaļ