Digitālais mārketings
Pieteikšanās kārta | 5. kārta |
Mācību pakalpojumu sniedzējs | Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskola "RISEBA" |
Norises vieta |
|
Izglītības programmas veids | Profesionālās pilnveides programma |
Nozare | Elektronisko un optisko iekārtu ražošana, informācijas un komunikācijas tehnoloģijas |
Programmas stundu skaits | 160 |
Mācību cena, € |
400.00
|
Līdzmaksājums, € |
40.00
(10%)
|
Prasības iepriekšējai izglītībai | Vidējā izglītība |
Izglītības programmas saturs (obligātās tēmas) |
Kurss sniedz teorētiskas zināšanas un praktiskās iemaņas digitālā mārketinga aktivitāšu organizēšanā, elektroniskās vides priekšrocību izmantošanā mārketingā un uzņēmuma attīstībā. Kursa laikā studenti iegūs iemaņas dažādu elektroniskās vides mediju un mārketinga metožu pielietošanu uzņēmuma preču un pakalpojumu popularizēšanā, uzņēmuma tēla uzlabošanā un komunikācijā ar esošajiem un potenciālajiem klientiem, praktiskās iemaņas mārketinga komunikācijas sagatavošanā un realizēšanā izmantojot digitālā mārketinga rīkus un medijus. Apmācības tēmas: 1) Elektroniskās vides attīstība un tās izmantošana; 2) Elektronisko mediju veidi un to pielietojums; 3)Digitālie mārketinga rīki; 4)Mērķa auditorijas definēšana; 5) Digitālā mārketinga metodes; 6)Interneta vietņu analīzes rīki; 7)Mārketinga komunikācijas plāna sastādīšana; 8)Elektroniskie tirgus pētījumi; 9)Praktiskā projekta realizācija |
Dokumenta nosaukums par izglītības programmas apguvi | Apliecība par profesionālās pilnveides programmas apgūšanu |
Minimālais izglītojamo skaits | 15 |
Maksimālais izglītojamo skaits | 40 |
Īstenošanas periods (nedēļās) | 16 |
Akreditācija |
2013-06-26
- 2021-06-30
|
Programmas kontaktpersonas |
Helēna Ozoliņa | 64110888 | Helena.ozolina@riseba.lv
Helēna Ozoliņa | 64110888 | mc4@riseba.lv
|