Digitālais mārketings
Pieteikšanās kārta | 5. kārta |
Mācību pakalpojumu sniedzējs | Rīgas Tehniskā universitāte |
Norises vieta |
|
Izglītības programmas veids | Profesionālās pilnveides programma |
Nozare | Elektronisko un optisko iekārtu ražošana, informācijas un komunikācijas tehnoloģijas |
Programmas stundu skaits | 160 |
Mācību cena, € |
400.00
|
Līdzmaksājums, € |
40.00
(10%)
|
Prasības iepriekšējai izglītībai | Vidējā izglītība |
Izglītības programmas saturs (obligātās tēmas) |
Programmas mērķis ir izglītības procesa rezultātā iegūt zināšanas un apgūt prasmes digitālā mārketinga un saistītajās jomās, ieskaitot elektronisko komerciju, tīmekļa vietņu izstrādes tehnoloģijas un multimediju tehnoloģijas efektīvai tiešsaistes biznesa un mārketinga procesu nodrošināšanai, kā arī izprast digitālā mārketinga risinājumu pievienoto vērtību biznesa mērķu īstenošanai. Programmas saturs iekļauj sekojošas tēmas: Digitālais mārketings; Elektroniskā komercija; Tīmekļa vietņu izstrādes tehnoloģijas; Multimediju tehnoloģijas. Izglītības procesā nodrošināt iespējas apgūt šādas zināšanas un prasmes: 1. Spēt definēt, interpretēt un lietot profesionālo terminoloģiju digitālā mārketinga un elektroniskās komercijas jomās. 2. Spēt izstrādāt digitālā mārketinga koncepciju un realizācijas risinājuma projektu. 3. Spēt izvērtēt digitālā mārketinga risinājuma projektēšanas un izstrādes ceļus, kā arī izmantošanas ierobežojumus. 4. Pārzināt informācijas tehnoloģiju pielietojuma būtību, iespējas un nozīmi digitālā mārketinga un komercijas jomās. |
Dokumenta nosaukums par izglītības programmas apguvi | Apliecība par profesionālās pilnveides izglītību |
Minimālais izglītojamo skaits | 20 |
Maksimālais izglītojamo skaits | 40 |
Īstenošanas periods (nedēļās) | 12 |
Akreditācija |
2013-05-29
- 2022-12-31
|
Programmas kontaktpersonas |
Gints Krūmiņš | 25544381 | gints.krumins@rtu.lv
Rita Bībere (Cēsu studiju un zinātnes centrs) | 64119003 | rita.bibere@rtu.lv
Zane Višķere | 67089439 | zane.viskere@rtu.lv.
|