Uzgaidiet

Digitālais mārketings

Pieteikšanās kārta 5. kārta
Mācību pakalpojumu sniedzējs Rīgas Tehniskā universitāte
Norises vieta
  • Daugavgrīvas iela 2, Rīga, LV-1048
  • Kalnciema iela 6, Rīga, LV-1048
Izglītības programmas veids Profesionālās pilnveides programma
Nozare Elektronisko un optisko iekārtu ražošana, informācijas un komunikācijas tehnoloģijas
Programmas stundu skaits 160
Mācību cena, €
400.00
Līdzmaksājums, €
40.00 (10%)
Prasības iepriekšējai izglītībai Vidējā izglītība
Izglītības programmas saturs (obligātās tēmas) Programmas mērķis ir izglītības procesa rezultātā iegūt zināšanas un apgūt prasmes digitālā mārketinga un saistītajās jomās, ieskaitot elektronisko komerciju, tīmekļa vietņu izstrādes tehnoloģijas un multimediju tehnoloģijas efektīvai tiešsaistes biznesa un mārketinga procesu nodrošināšanai, kā arī izprast digitālā mārketinga risinājumu pievienoto vērtību biznesa mērķu īstenošanai.

Programmas saturs iekļauj sekojošas tēmas:
Digitālais mārketings; Elektroniskā komercija; Tīmekļa vietņu izstrādes tehnoloģijas; Multimediju tehnoloģijas.

Izglītības procesā nodrošināt iespējas apgūt šādas zināšanas un prasmes:
1. Spēt definēt, interpretēt un lietot profesionālo terminoloģiju digitālā mārketinga un elektroniskās komercijas jomās.
2. Spēt izstrādāt digitālā mārketinga koncepciju un realizācijas risinājuma projektu.
3. Spēt izvērtēt digitālā mārketinga risinājuma projektēšanas un izstrādes ceļus, kā arī izmantošanas ierobežojumus.
4. Pārzināt informācijas tehnoloģiju pielietojuma būtību, iespējas un nozīmi digitālā mārketinga un komercijas jomās.
Dokumenta nosaukums par izglītības programmas apguvi Apliecība par profesionālās pilnveides izglītību
Minimālais izglītojamo skaits 20
Maksimālais izglītojamo skaits 40
Īstenošanas periods (nedēļās) 12
Akreditācija
2013-05-29 - 2022-12-31
Programmas kontaktpersonas
Gints Krūmiņš | 25544381 | gints.krumins@rtu.lv
Rita Bībere (Cēsu studiju un zinātnes centrs) | 64119003 | rita.bibere@rtu.lv
Zane Višķere | 67089439 | zane.viskere@rtu.lv.
Atpakaļ