E- komercija (neklātiene)
Pieteikšanās kārta | 5. kārta |
Mācību pakalpojumu sniedzējs | Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Inovatīvo Tehnoloģiju Aģentūra" |
Norises vieta |
|
Izglītības programmas veids | Profesionālās pilnveides programma |
Nozare | Uzņēmējdarbība, finanšu, grāmatvedības un administrēšana (vairumtirdzniecība un mazumtirdzniecība, komerczinības) |
Programmas stundu skaits | 160 |
Mācību cena, € |
512.00
|
Līdzmaksājums, € |
51.20
(10%)
|
Prasības iepriekšējai izglītībai | Vidējā izglītība |
Izglītības programmas saturs (obligātās tēmas) |
Izglītības procesa rezultātā dot iespēju izglītojamajiem: Attīstīt un pilnveidot prasmju un zināšanu līmeni, kā paaugstināt uzņēmuma konkurētspēju, izmantojot interneta un mobilo tehnoloģiju visjaunākās iespējas uzņēmējdarbībā. Izvērtēt uzņēmuma iespējas uzsākt uzņēmējdarbību interneta vidē un izstrādāt interneta mārketinga pasākumu plānu e-komercijas virzīšanai. Programmas obligātais saturs: 1. E-KOMERCIJAS UN E-BIZNESA PAMATJĒDZIENI 1.1.E-komercijas un e-biznesa pamatjēdzieni 1.1.1.E-komercijas biznesa modeļi un definējums.;1.1.2.E-komercija un tirgus tendences. 2. WEB LAPA - E-KOMERCIJAS IZPRATNĒ 2.1 Web lapa - e-komercijas izpratnē. 2.1.1.Tīmekļa vietne, kā E - komercijas platforma.;2.1.2.E-komercijas CMS sistēmas apskats. 2.1.3.E-komercijas CMS Wordpress risinājumi.;2.1.4.E-komercijas darījuma apstrādes sistēma. 2.1.5.Maksājumi un drošība interneta vidē. 3.MĀRKETINGS E-KOMERCIJAS VIDĒ 3.1.Mārketings E-komercijas vidē. 3.1.1.Daudzkanālu e-komercija.;3.1.2.Meklētājsistēmu optimizācija un pārvaldība (SEO ). 3.1.3.Google maksas reklāmas -Google Ads (SEM ).;3.1.4.Sociālie mediji, sociālās platformas, sociālie tīkli. 3.1.5.E-komercija sociālo mēdiju kanālos.;3.1.6. Auditorijas segmentēšana un targetings. 3.1.7.E-komercijas datu uzkrāšana un analīze- Google Analytics. 4. NORMATĪVIE AKTI E-KOMERCIJA 4.1. Normatīvie akti E-komercijā 4.1.1.ES tiesību akti un nodokļi e- komercijā.;4.1.2.GDPR/ VDAR E-komercijas mārketingā un pārdošanā. 4.1.3.Distances līgumi un patērētāju tiesību aizsardzība e-komercijā.;4.1.4.Intelektuālais īpašums. 5.NOSLĒGUMA PĀRBAUDĪJUMS 5.1.Noslēguma pārbaudījums 5.1.1. E-komercijas stratēģijas izstrāde, realizēšana. Atbilstoši profesionālās izglītības programmai, izglītības iestādes Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Inovatīvo Tehnoloģiju Aģentūra” e-vidē (http://estudijas.itagentura.lv/) ir ievietoti neklātienes mācībām veidoti elektroniski, interaktīvi mācību materiāli. Mācību materiāli strukturēti, tajos ietilpst teorētiskā daļa, paškontroles testi, diagnosticējošie testi, praktisko darbu uzdevumi, papildus mācību materiālu un uzziņu literatūra. Klātienē - 68 stundas Neklātienē - 92 stundas |
Dokumenta nosaukums par izglītības programmas apguvi | Apliecība par profesionālās pilnveides izglītību |
Minimālais izglītojamo skaits | 10 |
Maksimālais izglītojamo skaits | 20 |
Īstenošanas periods (nedēļās) | 20 nedēļas |
Akreditācija |
-
|
Programmas kontaktpersonas |
Kristīne Gravniece | +371 28867758 | viaa@itagentura.lv
Normunds Laizāns | +371 28787189 | viaa@itagentura.lv
|