Uzgaidiet

Digitālais mārketings

Pieteikšanās kārta 4
Mācību pakalpojumu sniedzējs Profesionālās izaugsmes centrs
Norises vieta
  • Graudu iela 68, Rīga, LV-1058
Izglītības programmas veids Profesionālās pilnveides programma
Nozare Elektronisko un optisko iekārtu ražošana, informācijas un komunikācijas tehnoloģijas
Programmas stundu skaits 160
Mācību cena, €
400.00
Līdzmaksājums, €
40,00
Prasības iepriekšējai izglītībai Vidējā izglītība
Izglītības programmas saturs (obligātās tēmas) 80 stundas klātienē, 80 stundas neklātienē
1.1. Digitālā mārketinga definīcijas, teorētiskie un praktiskie pamati; 1.2. Satura un formas attiecības digitālajā vidē; 1.3. Integrētās mārketinga komunikācijas principi; 1.4. Digitālās komunikācijas netiķete; 2.1. Digitālās informācijas formāti un sistēmas; 2.1.1. Rastra un vektorgrafikas atšķirības; 2.1.2. Krāsu sistēmas poligrāfijas un digitālās publikācijas vajadzībām; 2.2. Vektorgrafikas apstrāde digitālai publikācijai programmā Illustrator; 2.2.1. Vektorgrafikas elementi, izveide un korekcijas; 2.2.2. Logotipu izveide un saglabāšanas formāti; 3.1. Fotoattēlu krāsu un piesātinājuma korekcijas Camera Raw; 3.2. Fotoattēlu defektu labošana; 3.3. Fotomontāža: platleņķa un panorāmas skatu veidošana; 3.4. Reklāmkaroga izveide Photoshop Video Frame sistēmā; 4.1. Attēlu un teksta uztveres atšķirības un lēmumu pieņemšanas process; 4.2. Krāsu nozīme mārketinga komunikācijā; 4.3. Reklāmas materiālu kompozīcija un animācija; 4.4. MS PowerPoint iespējas reklāmas materiālu sagatavošanā; 4.4.1. Animācijas, slaidu pārejas, video un audio integrācija; 4.4.2. Prezentācijas izveide interaktīvajām sistēmām; 4.4.3. Video reklāmas izveide un eksportēšana mp4 formātā; 5.1. Mājas lapu funkcijas, struktūra un saturs; 5.2. Mājas lapu izveides rīki, to iespējas un ierobežojumi; 5.3. Mājas lapu analītikas rīki; 5.4. Mājas lapas izveide platformā Mozello; 5.5. E-pasta mārketinga komunikācijas integrācija; 5.6. E-pasta mārketinga formāti un saturs; 5.7. Adresātu datu bāzes veidošana un uzturēšana; 5.8. HTML e-pastu izveide; 5.9. E-pasta sūtījumu optimizācija; 6.1. Emuāri (blogi); 6.1.1. Emuāru funkcijas, struktūra un saturs; 6.1.2. Emuāru izveides rīki, to iespējas un ierobežojumi; 6.1.3. Emuāra izveide platformā Blogspot; 6.2. Mikroblogošanas portāli Twitter un Tumblr; 6.2.1. Mikroblogošanas priekšrocības un trūkumi; 6.2.2. Twitter konta izveide, mārketinga iespējas un risinājumi; 6.2.3. Tumblr konta izveide, mārketinga iespējas un risinājumi; 7.1. Attēlu komunikācijas priekšrocības un trūkumi; 7.2. Instagram konta izveide, mārketinga iespējas un risinājumi; 7.3. Pinterest konta izveide, mārketinga iespējas un risinājumi; 7.4. Teksta integrācija attēlu formātā programmās Illustrator un Photoshop; 8.1. Youtube kā komunikācijas kanāla funkcijas un izmaksas; 8.2. Youtube konta izveide, privāto un biznesa kontu atšķirības; 8.3. Youtube mārketinga iespējas un risinājumi; 8.4. Video sagatavošana straumēšanai Photoshop Video Timeline sistēmā; 9.1. Facebook kā primārais un sekundārais komunikācijas kanāls; 9.2. Facebook konta izveide, privāto un biznesa kontu atšķirības; 9.3. Facebook mārketinga iespējas un risinājumi; 10.1. Google Ads (AdWords), AdSense un DoubleClick sistēmas; 10.1.1. Reklāmu formāti; 10.1.2. Kampaņu veidošanas pamatprincipi; 10.1.3. Reklāmu birža, reklāmu cenošana un pakalpojumu apmaksa; 10.2. Mārketinga kampaņas Google Meklēšanas tīklā; 10.2.1. Teksta reklāmas kampaņu veidi un izveide; 10.2.2. Interneta vietnes pozicionēšana meklējumu rezultātos; 10.3. Mārketinga kampaņas Google Displeja tīklā; 10.3.1. Displeja reklāmas kampaņas izveide; 10.3.2. Video reklāmas kampaņas izveide; Noslēguma pārbaudījums
Dokumenta nosaukums par izglītības programmas apguvi Apliecība par profesionālās pilnveides izglītību
Minimālais izglītojamo skaits 10
Maksimālais izglītojamo skaits 22
Īstenošanas periods 4 mēneši
Akreditācija
-
Programmas kontaktpersonas
Uldis Strautkalns | 67606101 | kursi@turiba.lv
Atpakaļ