Uzgaidiet

Digitālais mārketings

Pieteikšanās kārta 5. kārta
Mācību pakalpojumu sniedzējs SIA Biznesa augstskola Turība
Norises vieta
  • Graudu iela 68, Rīga, LV-1058
Izglītības programmas veids Profesionālās pilnveides programma
Nozare Elektronisko un optisko iekārtu ražošana, informācijas un komunikācijas tehnoloģijas
Programmas stundu skaits 160
Mācību cena, €
512.00
Līdzmaksājums, €
51.20 (10%)
Prasības iepriekšējai izglītībai Vidējā izglītība
Izglītības programmas saturs (obligātās tēmas) 1. Ievads 1.1. Digitālā mārketinga definīcijas, teorētiskie un praktiskie pamati 1.2. Satura un formas attiecības digitālajā vidē 1.3. Integrētās mārketinga komunikācijas principi 1.4. Digitālās komunikācijas netiķete 2. Digitālās informācijas saturs un formāti 2.1. Digitālās informācijas formāti un sistēmas 2.1.1. Rastra un vektorgrafikas atšķirības 2.1.2. Krāsu sistēmas poligrāfijas un digitālās publikācijas vajadzībām 2.2. Vektorgrafikas apstrāde digitālai publikācijai Illustrator* 2.2.1. Vektorgrafikas elementi, izveide un korekcijas 2.2.2. Logotipu izveide un saglabāšanas formāti 3. Rastra grafikas apstrāde digitālai publikācijai 3.1. Fotoattēlu krāsu un piesātinājuma korekcijas Camera Raw* 3.2. Fotoattēlu defektu labošana 3.3. Fotomontāža: platleņķa un panorāmas skatu veidošana 3.4. Reklāmkaroga izveide Photoshop Video Frame* sistēmā 4. Digitālās informācijas saturs un kompozīcija 4.1. Attēlu un teksta uztveres atšķirības un lēmumu pieņemšanas process 4.2. Krāsu nozīme mārketinga komunikācijā 4.3. Reklāmas materiālu kompozīcija un animācija 4.4. MS PowerPoint iespējas reklāmas materiālu sagatavošanā 4.4.1. Animācijas, slaidu pārejas, video un audio integrācija 4.4.2. Prezentācijas izveide interaktīvajām sistēmām 4.4.3. Video reklāmas izveide un eksportēšana mp4 formātā 5. Mājas lapas un e-pasts kā uzņēmumu integrētās komunikācijas pamats 5.1. Mājas lapu funkcijas, struktūra un saturs 5.2. Mājas lapu izveides rīki, to iespējas un ierobežojumi 5.3. Mājas lapu analītikas rīki 5.4. Mājas lapas izveide platformā Mozello 5.5. E-pasta mārketinga komunikācijas integrācija 5.6. E-pasta mārketinga formāti un saturs 6. Mārketinga komunikācijas alternatīvie kanāli 6.1. Emuāri (blogi) 6.1.1. Emuāru funkcijas, struktūra un saturs 6.1.2. Emuāru izveides rīki, to iespējas un ierobežojumi 6.1.3. Emuāra izveide platformā Blogspot 6.2. Mikroblogošanas portāli Twitter un Tumblr 6.2.1. Mikroblogošanas priekšrocības un trūkumi 6.2.2. Twitter konta izveide, mārketinga iespējas un risinājumi 6.2.3. Tumblr konta izveide, mārketinga iespējas un risinājumi 7. Sociālo tīklu mārketings displeja portālos Instagram un Pinterest 7.1. Attēlu komunikācijas priekšrocības un trūkumi 7.2. Instagram konta izveide, mārketinga iespējas un risinājumi 7.3. Pinterest konta izveide, mārketinga iespējas un risinājumi 7.4. Teksta integrācija attēlu formātā programmās Illustrator* un Photoshop* 8. Sociālo tīklu mārketings Youtube 8.1. Youtube kā komunikācijas kanāla funkcijas un izmaksas 8.2. Youtube konta izveide, privāto un biznesa kontu atšķirības 8.3. Youtube mārketinga iespējas un risinājumi 8.4. Video sagatavošana straumēšanai Photoshop Video Timeline* sistēmā 9. Sociālo tīklu mārketings Facebook 9.1. Facebook kā primārais un sekundārais komunikācijas kanāls 9.2. Facebook konta izveide, privāto un biznesa kontu atšķirības 9.3. Facebook mārketinga iespējas un risinājumi 10. Maksas reklāmas iespējas un risinājumi Google Meklēšanas un Displeja tīklos 10.1. Google Ads (AdWords), AdSense un DoubleClick sistēmas 10.1.1. Reklāmu formāti 10.1.2. Kampaņu veidošanas pamatprincipi 10.1.3. Reklāmu birža, reklāmu cenošana un pakalpojumu apmaksa 10.2. Mārketinga kampaņas Google Meklēšanas tīklā 10.2.1. Teksta reklāmas kampaņu veidi un izveide 10.2.2. Interneta vietnes pozicionēšana meklējumu rezultātos 10.3. Mārketinga kampaņas Google Displeja tīklā 10.3.1. Displeja reklāmas kampaņas izveide 10.3.2. Video reklāmas kampaņas izveide
Neklātienes mācību materiāls, uzdevumi un saziņa ar izglītojamiem, grupu darbs, zināšanu un izpildīto darbu vērtēšana un uzskaite Moodle vidē https://pic.turiba.lv * Klātienē darbs ar atbilstošajām Adobe programmām.
Klātienē - 80 stundas; Neklātienē - 80 stundas
Dokumenta nosaukums par izglītības programmas apguvi Apliecība par profesionālās pilnveides izglītības programmas apguvi
Minimālais izglītojamo skaits 15
Maksimālais izglītojamo skaits 35
Īstenošanas periods (nedēļās) 10
Akreditācija
-
Programmas kontaktpersonas
Uldis Strautkalns | 67606101 | kursi@turiba.lv
Atpakaļ